Flat Preloader Icon
مزایای اقتصادی استفاده از چراغ های خیابانی LED
adminsana
7 شهریور 1402
21بازدید

مزایای اقتصادی استفاده از چراغ های خیابانی LED

چراغ‌های ال‌ای‌دی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین روش‌های نورپردازی تبدیل می‌شوند، و هیچ راز نیست که چرا! آنها عوامل مطلوب زیادی دارند که سالانه افراد زیادی را به استفاده از آنها سوق می دهد. در اینجا برخی از مزایای اقتصادی استفاده از چراغ های خیابانی LED ارائه شده است! ما در این مقاله به مبحث مزایای اقتصادی استفاده از چراغ های خیابانی LED میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

مزایای اقتصادی استفاده از چراغ های خیابانی LED

چراغ‌های ال‌ای‌دی به دلیل ویژگی‌های طراحی سازگار با محیط زیست به خوبی شناخته شده‌اند. با این حال، بسیاری از مردم دقیقاً نمی دانند که چگونه به یک محیط ساختمانی سازگار با محیط زیست کمک می کنند. در بیشتر موارد، چراغ‌های LED 80 درصد کارآمدتر از نورهای سنتی مانند لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت هستند. علاوه بر این، نود و پنج درصد انرژی مورد استفاده در انتشار نور LED به نور تبدیل می شود، در حالی که پنج درصد دیگر توسط گرما تلف می شود. این را با لامپ های فلورسنت و رشته ای مقایسه کنید که 90 درصد کل برق خود را مصرف می کنند. به طور کلی، این کاهش هزینه انرژی باعث کاهش تقاضای نیروگاه ها و در نتیجه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. در صورتی که شما را متقاعد نکرد، در اینجا تمام مزایای زیست محیطی دیگری که چراغ های LED ارائه می دهند آورده شده است:

  • بدون عناصر سمی (مانند جیوه)
  • به دلیل ظرفیت زیاد برای خروجی نور، به نورهای کمتری نیاز است
  • طول عمر بیشتر در مقایسه با چراغ های دیگر
  • در مقایسه با منابع روشنایی سنتی از مواد کمتری استفاده می کند

 آنها مصرف انرژی پایین و نمایش رنگ دقیق دارند

اکثر چراغ های LED مصرف انرژی را کاهش داده اند. چراغ های خیابانی LED خورشیدی برای کاهش مصرف انرژی 30 تا 40 درصد. مصرف انرژی کمتر آنها به طور خودکار سطوح روشنایی را کاهش می دهد. بهبود قابلیت تنظیم گرمای رنگ چراغ خیابان LED نیز تشخیص خطرات مختلف جاده را برای عابران پیاده آسان‌تر می‌کند. هنگام مقایسه هر  چراغ خیابان LED  با چراغ های خیابانی معمولی، اولی به طور قابل توجهی به کاهش انرژی بسیار بیشتر و در نتیجه پول بیشتر کمک می کند.

 آنها دارای گواهینامه ROHS هستند

 لامپ های LED در چراغ های خیابانی با مواد سمی مانند جیوه یا نئون ساخته نمی شوند. چراغ‌های ال‌ای‌دی خیابان هنگام آسیب دیدن هیچ گاز سمی تولید نمی‌کنند. بنابراین، آنها بسیار ایمن تر از بسیاری از جایگزین ها هستند – در واقع، آنها توسط RoHS تأیید شده اند، که تأیید می کند تجهیزات خاصی هیچ ماده خطرناکی در آنها وجود ندارد. این باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه افراد در پاکسازی بالقوه می شود. به طور کلی، این عوامل به چراغ های LED اجازه می دهد تا یک چیز بسیار ایمن برای استفاده باشند. بعلاوه، لازم نیست هر بار که لامپ می شکند، یک خدمه آلودگی فراخوانی شود.

در درازمدت، چراغ‌های ال‌ای‌دی می‌توانند مزایای اقتصادی مثبت زیادی برای هر شهر یا خانواده‌ای که آن‌ها را برای روشنایی اطراف خود انتخاب کنند، داشته باشند. بسیاری با ایده لامپ های ال ای دی در خیابان ها و خانه های خود به دلیل هزینه اولیه ای که چراغ های LED به طور ذاتی فراهم می کنند مخالف هستند. دلایل شما برای تغییر به LED ها هر چه باشد، هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد!

آیا می توان از چراغ های LED به عنوان چراغ خیابان استفاده کرد

بدیهی است که از چراغ های LED می توان به عنوان چراغ های خیابانی استفاده کرد و LED ها منبع نور ایده آل برای چراغ های خیابانی هستند. به عنوان بخش مهمی از خدمات عمومی، چراغ های خیابان مسئول افزایش دید و تضمین ایمنی برای عابران پیاده و رانندگان در شب است. با این حال، چراغ‌های خیابان انرژی زیادی مصرف می‌کنند و نگهداری از آنها گران است. تبدیل چراغ‌های خیابانی سنتی به چراغ‌های کم‌مصرف‌تر می‌تواند به کاهش موثر قبوض برق در شهر کمک کند. به دلیل طول عمر طولانی، راندمان انرژی بالا و عملکرد روشنایی فوق العاده، چراغ های خیابانی LED جایگزین عالی هستند. علاوه بر این، چراغ های خیابانی LED در کنترل انعطاف پذیرتر هستند، افزودن تایمر و سیستم های کنترل هوشمند امکان تنظیم سطح نور یا حتی CCT را فراهم می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری می کند.

مدت زمان ماندگاری چراغ های LED خیابانی

چراغ های LED خیابانی دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و می توانند حدود 15 تا 20 سال عمر کنند. اما زمان ماندگاری واقعی بستگی به محیط کار مانند دما، مواد لامپ های LED، کیفیت LED ها و غیره دارد. این بدان معنی است که LED های با کیفیت بالا را می توان برای بیش از 10 سال استفاده کرد. اجزای دیگر مانند هیت سینک ها نیز بر طول عمر چراغ های خیابانی LED تأثیر می گذارند. دمای بالا باعث تسریع استهلاک نور می شود. سینک حرارتی واجد شرایط می تواند گرما را به محیط خارجی تبدیل و دفع کند و از آسیب به چراغ های خیابان LED جلوگیری کند. برای چراغ های خیابانی LED خورشیدی، باتری عامل اصلی است که بر طول عمر تأثیر می گذارد.

چراغ های LED خیابان چگونه روشن می شوند

آیا متوجه شده اید که چراغ های خیابانی LED به طور خودکار هنگام تاریکی روشن می شوند و در طول روز خاموش می شوند؟

چراغ های LED خیابان را می توان با کمک سنسورها، تایمرها و سیستم های کنترل روشنایی هوشمند روشن یا خاموش کرد. یکی از سنسورهای رایج، مقاومت عکس سولفید کادمیوم است که مقاومت خود را بر اساس میزان نوری که به آن برخورد می کند، تغییر می دهد. هنگامی که سطح نور کم است، مقاومت عکس به یک رسانای ضعیف الکتریسیته تبدیل می شود و رله ای را فعال می کند که چراغ LED را روشن می کند. هنگامی که سطح نور بالا باشد، مقاومت عکس به یک رسانای خوب الکتریسیته تبدیل می شود و رله ای را که نور LED را خاموش می کند غیرفعال می کند. سنسورها معمولاً با تایمر و کنترل‌های هوشمند کار می‌کنند تا چراغ‌های خیابان را به‌طور خودکار روشن/خاموش و کم‌نور کنند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپهای led در تهران – سیم و کابل – لامپ های led

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان